torsdag 19 december 2013

mina fina! 
vilken knasig kväll det blev igår! 
när jag ställde mig i duschen och satte på vattnet så kom där ingenting haha! snopet!  visade sig att där var vattenläcka utanför så alla lägenheter här var utan vatten. Så jag fick helt enkelt dra med mig Elin ut på vattenjakt. En bit bort hade de satt upp en vattenpost där man kunde fylla flaskor, hinkar och liknande med iskallt vatten. Vi behövde ju det för att typ spola i toan, borsta tänderna och liknande.  Sånt man annars tar för givet.  Men någon dusch blev det inte ;)
idag var jag hos läkaren, halsen vart sämre igen imorse så :(
fick nån bedövningsgel som ska göra att det inte gör så ont, men annars är det bara att vänta ut skiten. läkaren sa att jag kan räkna med att få hosta inom ett par dagar också, haha perfekt till jul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar