söndag 17 november 2013

söndag! 
jaha, nu var det söndag igen. Min sista söndag innan jag börjar jobba!
Har fått en praktikplats nämligen,  först två prov veckor och sedan får jag 4 veckor med lön om de funkar!  ska vara på en växelvårdsenhet i stan. Ska bli riktigt roligt! Vill ju i framtiden jobba som behandlingsassitent eller någon form av pedagog :) så på onsdag ska jag träffa min handledare och få mitt schema! :)
Så, vad har hänt idag ?
Varit på ikea med sanne, dan, mamma och dans mamma. Var faktiskt kul!  älskar att gå där och drömma om allt man vill ha och hur fint man vill att ens hem ska se ut hihi!
Köpte faktiskt en hylla jag ska sätta upp alla mina nagellack och lite smink på :) och på tal om smink fick jag hem lite jag beställt från ginatricot idag!
foundation, puder och en puderborste! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar