söndag 20 oktober 2013

Imorgon
börjar jag om igen.
jag har den senaste veckan raderat människor ur mitt liv som bara tar. Tar energi utan att ge, såna människor som jag klarar mig utan fast att hjärtat inte vill. jag har tagit bort dom och nu känner jag mig stark igen. Imorgon ska jag tillbaka till gymmet, tillbaka till löpningen. jag tittar på bilder och saknar känslan. Känslan av att vara så jävla bra, känslan att utvecklas, känslan av att bli bättre.
Måndagar och torsdagar tränar jag boule på kvällen, så då får jag ta gymmet på morgonen, innan östra grevie. första tiden kommer det vara AS jobbigt. men jag vill det här. jag vill tillbaka till DEN känslan jag hade när jag sprang i mål på trelleborgsloppet. DEN känslan. jag vill vara bäst i min egen värld igen. och denna gången utan alla de där människorna som tar kraft. Jag och familjen är allt jag behöver.
Framåt Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar