tisdag 29 oktober 2013


hej mina godingar! 
vad händer i mitt liv? 
jag har förlorat personen jag tycker om. och i helgen träffade jag personen jag är säker på att jag borde spenderar resten av mitt liv med, men kommer inte. förstår ni ?  har ni känt så ?  har ni bara sett någon och bara vetat att det är HAN. jag har. och det gör ont och inse att han är någon annans.
vad mer ? 
jag vill bort från trelleborg ett tag så håller på att kolla skola på annan ort.  kanske eslöv. min syster bor där och jag saknar henne varenda jäkla dag!  att växa upp med någon och att stå någon så nära, och sen se den personen flytta. det är jobbigt, så jag liksom, får flytta efter!  dessutom har dom skola där som jag är intresserad av, så det blir allt i ett. 
det är planen iaf. men planer ändras hela tiden.  vi får se helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar