lördag 5 oktober 2013

HEEEEEJ
varför jag inte bloggar ?
jag har inte tid. när jag har tid, har jag inte ork
ENKELT!   jag jobbar, när jag inte jobbar är jag på östra grevie, när jag inte gör det är det helg, och då händer det alltid grejer.  ni hänger med. Instagram ligger här intill, ni vet ju vad jag gör! följ mig där :)  MEN vi kör en närmaste veckan. så ni har koll

Söndag - lunch & shopping i stan med mamma, sanne kommer ner
Måndag - Doktorn och ta prover samt avläsa allergitester på ryggen. till veterinären med Morris då han ska kastreras den lille skiten.
Tisdag - Jobb
Onsdag - Jobb
Torsdag - Jobb, CASH IS KING.
Fredag - Östra grevie, åker till SanDan direkt efter och spenderar helgen där.
Lördag - allmän mys dag I guess.
Söndag - åker hem till trelleborg igen, Sannepanne följer med FÖR ATT
MÅNDAG - ULLARED!!! AAAAAHHH TAGGAD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar