söndag 16 juni 2013


det är kväll. den tiden på dygnet som man har mest tankar och funderingar på.
det finns så mycket jag vill göra i mitt liv. så mycket jag vill hinna med. saker jag längtar till, saker jag ska uppnå. saker jag vet kommer hända & saker jag måste kämpa för.
gör en liten lista, för skojs skull! 

- ta av tandställningen! 
jag kommer utan tvekan, få trelleborgs hetaste leende ;) 
- börja plugga!
ska plugga till undersköterska, men kan inte söka förän om typ 1 år..
- flytta hemifrån!
få bygga upp ett eget hem, precis som jag vill ha det. inga regler, bara jag. 
- bli kär. skaffa pojkvän. skapa en framtid med en annan människa!
barn & hela köret så klart.
- skaffa hund!
jag är livrädd för stora hundar, men önskar jag hade en liten skit själv!
- klara av trelleborgsloppet!
motbevisa alla som inte tror på mig

Det finns massor jag vill & ska. åååh, vad jag längtar efter och se vad livet har att erbjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar