lördag 16 mars 2013

någon önskade att jag skulle tala om/beskriva mina tre favorit appar i min telefon justnu
så, det tänkte jag göra!   - mina tre favoriter!

Instagram
Tycker det är väldigt kul att kunna dela med sig av sina bilder, samt se andras. Dessutom använder så väldigt många instagram så man kan lätt följa sina idoler och kändisar :) - dessutom älskar jag och söka på hashtaggs och se vad man finner där!  - favorit hashtagen är trelleborg!
Runkeeper
Ett mycket bra sätt att ha koll på hur långt man går, hur fort, vad man bränner. Ja, en kanon app för alla de som tränar. Man kan ju dessutom ställa in om man typ springer, eller cyklar, simmar, ja vad man nu gör! Dessutom går appen att pausa ifall man skulle behöva stanna till mitt i träningen. Kanon!

Radio Play
En app där man kan lyssna på olika radiokanaler helt enkelt!  - man kan även skapa sin egen kanal också med alla sina favorit artister :) Där är redan massa kanaler skapade, så som rock, schlager, 2012  ja där är allt!  Kanon bra för mig som är ute mycket och inte har spotify eller ork till att ladda hem musik. Appen är dessutom gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar