tisdag 5 februari 2013


jag vill ha dig, vara din. vara dig nära. känna din hud mot min. känna dina andetag. dina armar runt mig. se dig le åt mig. höra dig skratta med mig. jag vill göra framtidsplaner med dig. jag vill leva i nuet med dig. allting med dig.  du tittar på mig, jag tittar tillbaka. du har mig fast. igen.  när jag lämnat dig intalar jag mig själv att det var sista gången. att jag är starkare utan dig, utan risken att bli sårad. sen plingar mobilen och det är du. jag glömmer allt jag lovat mig själv. jag vill vara nära dig igen. jag bollar fram och tillbaka med mig själv med vad jag vill. med dig, utan dig, med dig, utan dig.  hur ska jag någonsin lista ut vad jag vill? 
du är det bästa och det jobbigaste jag vet.  eller så är det du som är det bästa och jag som är det jobbigaste.  när jag hela tiden försöker kämpa, mot mig själv.  jäkla hjärta, jäkla hjärna.  

du. bara du. jag. bara jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar