söndag 17 februari 2013

" för att komma över en man, måste du vara under en annan " 
Damn, den satt där den skulle. så riktigt!  att ha sex med någon annan hjälper en att komma över någon. i've been there, i know.  Inte rätt sätt kanske, men ett bra sätt! 

Undrar om du märker, hur vi glider ifrån varandra ? 
Hur vi går från att vara vänner med fördelar, till bara kks ?   Märker du det ? Om du märker det, bryr du dig?  hur vill du ha det, egentligen ?
Jag var iaf jävligt tydlig i början att jag inte vill ha en ny kk. jag är klar med den biten.  och är det dit vi är påväg, så är det snart hejdå.  ont, men sant. 
Ibland önskar jag att du läste min blogg.. så du kunde förstå. så du kunde få reda på allt det där jag känner, som jag inte vågar säga till dig. ibland önskar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar