lördag 13 oktober 2012

på tisdag är det dags för ullared!  - jag har sparat en hel del pengar och har massor att inhandla!
vill ni veta vad som står på inköpslistan ?  Klart ni vill!

- Kläder.  - linne, tjocktröjor, byxor, leggings, strumpbyxor, underkläder, onepiece.
- Nagellack - fler claudia, billigt och skitbra!
- Ansiktsmasker - perfekt när man ligger i badet.
- Shampo & balsam - dom har ett där uppe som är super billigt och bra!
- Väska - min adidas håller inte riktigt måttet längre!
- Solbrillor - då jag aldrig hittar några i stan när dom behövs framåt våren
- hörlurar - trött på mina som bara går sönder..
- vinterjacka!  - det är ju redan vinter.
- plattång - min är typ flera år gammal och plattorna är brända hehe
- hopprep - super bra träning, kan man ha med sig när man går en runda.
- present till elin - hon fylla ju år i somras, och vi kom överens om att hennes present skulle vänta tills jag varit i ullared, och jag vet precis vad jag ska leta efter ;)
- grejer till Morris - låda, matskålar, "boende", ja allt han behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar