onsdag 24 oktober 2012

någon tyckte jag skulle köra hiss&diss nån gång i veckan, så visst, det kan jag göra :D 

Diss - sjukdomar & bakterier!
Ja justnu är väl alla mer eller mindre sjuka. alla snörvlar,hostar och har sig. Så super tråkigt! och så fort man börjar känna sig bättre, så är där nån som smittar en igen.  Det går liksom runt i familjerna,  en efter en får förkyldning.  Men snart ska väl denna epidemi av sjuka vara över

Hiss - övningsköra & körkort
Att ta körkort i min ålder är vuxenpoäng delux!  Tycker det är så strongt av de som lyckas ta sina körkort i min ålder, det kostar ju en hel del.  Jag ska ju börja köra nu, och jag lovar, det är inte billigt. hade inte klarat börja om det inte vore för att jag fick presentkort när jag fylla år.  Så att övningsköra och ta körkort är en fet hiss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar