lördag 13 oktober 2012

fått in lite frågor på sista tiden jag tänkte svara på nu! 
Hej!  Är du gravid ? Eller har du typ varit.  Läste något om det men fattar inte.  Bra blogg annars. / Emmy
Svar : Tack Emmy! :) Nej jag är inte gravid. Jag har varit, i  maj blev jag på smällen, precis när jag började förstå att jag var gravid fick jag missfall, någon gång i juni var det. Har ni fler frågor eller funderingar om detta, eller du kanske är/har varit i samma situation så släng iväg ett mail! xdelonge@hotmail.com

Hejsan, du, har du aldrig haft pojkvän ?  Läst tillbaka långt i bloggen och jag kan inte hitta något som tyder på det. mycket fin blogg du har, kul att du uppdaterar med bilder!  Kram!
Svar : Hej och tack för din fråga :) Nej, det var ett tag sen. Jag gick i nian sist jag hade pojkvän, det höllt dock bara en månad då jag var kär i någon annan.  Jag har tagit upp detta förr. Du får läsa dig till bättre svar längre bak om du vill ha svar på varför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar