fredag 10 augusti 2012

kommit in lite frågor som jag varken publicerat eller svarat på.Tänkte gör det nu! Slår ihop frågorna så det inte blir så många, så here we go!

Vad hände egentligen med mr.b och danne, och någon tias ? 
- mr.b fick flickvän, och efter att ha varit olyckligt kär i honom i drygt tre år så kom jag till slut över honom. Danne vet jag inte riktigt, vi är rätt dåliga på att hålla kontakt, och ja, det har liksom bara försvunnit nu. och tias är jag fortfarande vän med, men dock träffas vi nästan aldrig!

Är H och Henrik samma person eller du har träffat olika på sista tiden ?
- Haha förlåt om jag förvirrar er, men H och Henrik är samma person!
Jag och Henrik dejtar faktiskt. Spännande som tusan är det, och därför jag varit så mycket i Vellinge på sista tiden.

Hur blev det med den nya skolan och linjen ?
- Ja, det blev klart i veckan!  Jag går nu i HA11L, och inte sp10b längre.
Det är samma skola, bara ny linje.  Jag kommer vara ute på praktik tre dagar i veckan, och kommer antagligen ha min plats på willys. Detta blir klart på onsdag. Jag är taggad, och ser fram emot skolan något oerhört justnu!

Hur går det med träningen inför loppet nästa år ? 
- Det är stilla justnu!   när jag fyllat 18 i september kan jag börja gymma nere i stan, så då sätter det igång på riktigt. Det ska bli super kul, och få människor tror på mig, vilket gör mig så taggad!

Jag vill bara säga att det är så kul att ni hänger med i bloggen, frågar och vill veta! Det betyder jätte mycket. Ni är så fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar