torsdag 28 juni 2012

förlåt för super dålig uppdatering.

har bara varit så galet mycket sista dagarna.  Igår var vi inne på handkirurgen i malmö, angående mitt lillfinger & handled. Det blev då bestämt att jag ska göra nya röntgen, plus att dom också tog upp om det är nån sjukdom som ligger i grunden för alla mina besvär,  alltså allt detta med hud och det. Ingen vet ju ännu, och vi börjar bli lite desperata. Allting gör så ont. 
Inatt var ett helvete, har ont i öronen, och har knappt kunnat sova.  Fått en läkartid om en timme,  och hoppas att dom har nå bra och säga..  så det inte bara är " okej ".  för det är inte meningen att det ska göra ont när allting är "okej".   jag är trött på all smärta, och det verkar som doktorerna börjar tro att jag inbillar mig. Trots att jag är 17år och ganska säker på att jag kan avgöra när nånting är fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar