onsdag 7 mars 2012

ensam är starkast

jag tror på det. - att aldrig behöva bry sig. att köra sitt eget race liksom. fan vad skönt.

de enda jag riktigt bryr mig om i nuläget är min familj, klumpe dumpe & finaste.
min familj för att det är min familj, oavsett vad gör jag för val i livet står dom bakom mig och stöttar mig genom allt.
klumpe för att hon är min bästa vän, och ingen klår henne. Jag vet att jag kan lita på henne till 100. Även om jag kan reta mig till 1000 på henne, så är hon min bästa vän och jag älskar henne.
Och finaste, för att han gör mig så jäkla glad i nuläget. En enda puss och jag går som på moln, ett enda godmorgon sms och hela min dag är gjord.

jag behöver inte massa andra, behöver inte massa och oroa mig för. Att hela tiden behöva tänka på konsekvenser innan jag handlar, nej usch. jag vill bara leva och göra det som gör mig lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar