söndag 12 februari 2012

frågestunden!

sorry det tog lite tid!
Vilken linje går du ?
- samhällsprogrammet, inriktning sociala frågor

Vad tycker du om skolan ?
- skolan i sig är skit tråkig, förutom några få ämne
men jag har underbara vänner, vilket gör allt bättre.

Vem är Tias du nämnt några gånger?
- sagt att jag inte ska nämna folk i bloggen som inte vill.
men Tias är en nära killkompis till mig.

Och vem är "d", "b" och denden ?
- som sagt, inget jag tänker berätta, för deras skull.
men alla är/var vänner till mig.

Vad har hänt med Elin ?
- jag och elin har varit "ovänner" sen i somras.
men igår på festen klickade det igen, och vi är nu back on track.

Har du haft sex ?
- ohja. det har jag.

Med många ?
- med tillräckligt.

Vad har du för mobil ?

- jag har en HTC desire. Jag rekommenderar inte HTC.

Skickar du mycket sms ?
- blir ungefär 2500 imånaden.

Vilka tv program följer du ?
- familjen annorlunda, biggest loser, biggest loser sverige, eehm
och några serier på svt play.

Hur mycket tränar du ?

- badminton måndagar&onsdagar, gymmet torsdagar&lördagar.

När fick du intresse för akvarium ? aldrig hört det.
- alltid haft intresse för fiskar, fiske osv. När syrran&sambo skaffade ett, blev suget större, och jag började trycka på om det. Nu står där ett på mitt rum och glänser ;)

Hur många läsare har du per dag? och vad gör du för att få dom ?
- Mellan 50-80 läsare per dag, och jag bloggar bara på. Bilder lockar läsare. Och var dig själv.

Vad äter du en vanlig dag nu under 90 dagars ?
- Nyponsoppa till frukost, Muslibar till lunch, middag vid fyra & frukt vid åtta, alternativt en macka.
De dagar jag tränar äter jag macka på kvällen.

Har du gått ner mycket ?
- nej det har jag inte. Legat i influensa i två veckor och inte kunnat träna.
Det viktigaste för mig är inte att gå ner, utan att må bättre. Vilket jag gör.

Har du pojkvän ?
- oj, ny läsare haha ? ;)
nej det har jag inte.

Vill du ha pojkvän ?
- inte just nu nej.

Kan du inte lägga upp mer bilder på typ outfits och så ?

- ehm jovisst kan jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar