söndag 8 januari 2012

drivkraft till mål

Förr behövde jag vänner & familj runt mig hela tiden, ständig bekräftelse men framför allt stöd för att klara av någonting Jag ville. Allt jag gjorde, gjorde Jag för att göra Andra stolta.
Idag behöver jag ingen, idag är jag mitt eget stöd. Allt jag gör, gör jag för min egen skull. Det viktigaste är att jag mår bra. Jag är lyckligare än jag någonsin varit, jag mår bättre och jag ser bättre ut. För att jag lägger tiden & stödet på mig själv.
När man inte får det stödet utifrån som man behöver, som jag behövde, fick jag leta någon annanstans, och jag fann det hos mig själv.
Jag är inte egoistisk, men Stolt. Idag är jag min egen drivkraft, och jag har hittat ett mål.
Jag tänker inte berätta vad det är, än. Men jag ska kämpa och tids nog berättar jag hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar