torsdag 5 januari 2012

bloggar jag följer

endenise.se - en av de snyggaste bloggarna jag sett, en tjej som bloggar om sin vardag med sina två barn.
finest.se/katrin - sambo med Bingo Rimer och har sonen Ringo. Intressant blogg då hon är så öppen med alla tankar och säger precis vad hon tycker och tänker.
kissies.se - haha alla vet vem det är, följer mest för att tja, jag vet inte, har blivit en vardagsgrej
felicehomuth.blogg.se - någon jag faktiskt känner, haha. Intressant och läsa bloggar om folk i sin omgivning sått säga
olsson1991.blogspot.com - syrrans blogg. ett måste.

sen följer jag några till men behöver ju inte rabbla upp alla.
jag har inte länkat, men ja, är ni intresserade så kopiera och titta in hos dom :)

nu ska jag käka nå tror jag, ishockey inatt ! taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar