söndag 20 november 2011

När ska hon förstå ?
När ska hon fråga mig hur jag mår ?
Jag berättar hur jag känner, och vad jag tycker. Jag vet att hon lyssnar, men bryr hon sig ? Eller var är problemet ?
Jag vet inte, hon pratar inte med mig om det så jag vet inte. Jag vet bara att jag inte vill mer. Jag orkar inte kämpa själv. Jag orkar inte leva såhär.
Jag har tagit hjälp av nån annan. Någon annan som lyssnar, som förstår, och som stöttar mig. Men jag behöver henne, jag behöver att hon förstår, jag behöver att hon pratar med mig om det. Innan jag försvinner bort helt. Vägen finns..

Ja, det är kanske dumt att ta upp det i bloggen, men det är min sista chans. Hon läser bloggen, och jag hoppas hon kommer förstå nu. Snälla förstå..
Jag lämnar detta om du inte hjälper mig att förstå, om du inte hjälper mig att må bättre.
Ingen hjälper mig jue .. när familjen försvinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar