torsdag 27 oktober 2011

hey. länge sen jag skrev om träningen tycker jag.
har tränat tre dagar denna veckan. missade badmintonen igår pga plugg. hade engelskprov idag.. och jag måste, tyvärr, priotera skolan.

det jag främst försöker med just nu, på gymmet då
är att bättra på min kondition, samt stärka mina lårmuskler. Då jag har väldiga problem med det ena knäet, med leder & tydligen senor också, så måste jag stärka lårmusklerna för att underlätta för knäna. så enkelt är det.
Konditionen är väl det som e jobbigast.
fram tills idag har jag mest gått fort på gåbandet, men idag bestämde jag mig för att springa. ... 2,5 minut pallade jag bara !! :o sen gjorde jag annat, och körde sen 3 minuter till.
konditionen är dålig, och jag kommer fortsätta såhär och då sakta träna upp den och jag kommer orka mer och mer. Ser fram emot det och ser fram emot att se förändring.
Be with me !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar