söndag 9 oktober 2011

herregud vilken kväll. Jag hade grymt roligt.
allting var perfekt. nääästan. vi tar det goda först.
Alla var extremt trevliga, maten var god, spriten var mycket, musiken & dansen var rolig, och jag fick många kommentarer om att jag gått ner mycket i vikt. heheh, jatack ^^ - man blir så sjukt pep av sånt. imorgon kör jag på igen.
nu till det dåliga. Ni vet när man har en stor pappersrulle på väggen ? - så är där en metalgrej med massa taggar på för att man ska kunna dra av pappert ? - jag slog i huvudet igår i den där metalgrejen. Gick hål och bloade rätt mycket. Bloar inte längre, men kommer fortfarande sårvätska och så gör det sjukt ont! - klumpig som jag är.. Jag skyller dock på alkoholen.
Nu blev det över mycket text, men skit samma. ni får bilder sen. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar