tisdag 6 september 2011

fick en fråga från en facebook'vän' häromdagen
" - emma, hur vinner man ditt hjärta ? "
tack för frågan. jätte gulligt. hihi.
men iaf, som svar på frågan ;
- Justnu, går det inte att 'vinna' mitt hjärta. Jag är redan kär.
Mitt hjärta är redans hans.
Men om så inte vore fallet, så tror jag ändå det är rätt svårt. jag är kräsen&krävande,.. tyvärr. dock vet jag om det.
Jag faller för killar som är sig själva, som inte ändrar åsikt för andra tycker annat. Speciellt inte för att jag tycker annat. Om jag säger att den tröjan är ful tex, sluta inte använda den. Perfekt är aldrig bra. - Sen ska man vara intresserad av mig. Alltså visa att man bryr sig. Fråga hur det är, om dagen varit bra, eller bara vad jag gör just nu ? - behöver inte vara 100 gånger om dagen. Men iaf en, så jag vet att du tänker på mig :)
- sen, jag vet att detta låter sjukt, och ja, jag blir stämplad för det, men
jag skulle aldrig falla för någon som har hår under armar, på mage eller därnere.
Aldrig. Hår är äckligt. yes. sjukt ? - jag vet -.- men så svårt är det inte och raka sig. nästan alla killar vill att tjejer ska raka sig. Killar borde göra desamma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar