onsdag 24 augusti 2011

hur går det och vara nyttiga då ?
- blir det nån förändringar ?
för mig går det väldigt bra ! - bara godis på lördagar.
jag dricker endast vatten&mjölk. jag har börjat äta frukost.
när min manshora dricker cola i skolan, dricker jag mineralvatten!
- jag är ute och går en timme varje dag, jag äter på regelbunda tider.
ja, jag är duktig helt enkelt !
det ger så klart resultat. - jag orkar mycket mer i skolan genom att äta frukost
vilket jag själv märkt. Jag har mycket bättre kondis. en runda som förr tog 40 minuter
går jag nu på 25. och jag är inte alls lika hungrig längre :) - för var jag alltid hungrig x)
plus att när träningen sätter igång den femte, kommer jag få mycket mer
motivation till att förtsätta. till att orka. sommaren 2012 kommer ja vara snygg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar