fredag 22 juli 2011

Dag 11 - mina syskon

Dag 11 - mina syskon

ah mina syskon ^^
- jag har tre syskon, en hel syster, en halvbror & en styvbror.
Många anser kanske att halv & styv är samma sak.
det gör inte jag. Tobias, min halvbror, är min pappas son.
Daniel, min styvbror, är Dennys son, - Denny är min styvpappa. gift me morsan.
Det är inte samma sak, jag har bara blodsband med en av dom :)
Sandra, min syrra då, är äkta, haha ^^ - vi har samma mamma&pappa.

Sanne kommer hem en sväng varje dag, så vi träffas väldigt ofta och står varandra
väldigt nära :) vi har alltid bara haft varandra i stort sätt. Iallafall när vi var mindre.
Tobias träffar jag aldrig, eftersom jag inte träffar min far, och har inte gjort sen jag var typ 8-9 år ? - så bara blivit så att vi aldrig iheller ses. Väldigt tråkigt. För vi stod varandra nära som små.
Daniel träffar jag då&då. När han kommer hem typ. 1 gång i veckan kanske. Var mer förr, när han bodde hemma :)
- jag tycker om alla tre väldigt mycket. trots att jag inte träffar mina brödrar så värst mycket. Men vi är syskon så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar