onsdag 20 juli 2011

Dag 10 - Detta anser jag om sex

Dag 10 - Detta anser jag om sex

Jag skrev ett inlägg för ett tag sen, om sex ? - ni får kika tillbaka där. men vi drar det snabbt igen.
Jag gillar sex, jag älskar sex. Jag vill ha sex ofta, alltså har jag det.
Att jag tycker så, är kanske inte vanligt för tjej, vad vet jag. Jag får iaf höra väldigt ofta vilken slampa & hora ja e ^^ - om jag bryr mig ? HA, nej. Dom som uttrycker sig om sådant är ofta bara jäkligt avundsjuka. Man ska ha sex för man själv vill det, inte för att göra någon annan glad. Vill man ha sex, har man det. Vill man inte, ska man ge fan i det.
Ingen mer än du själv, ska få tala om hur ofta du ska ha det. Det finns inga regler eller något rekommenderat. Knulla precis som du själv vill.
om jag kommer få skit för detta inlägget ? - haha, OM jag kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar