torsdag 19 maj 2011

gipset av, hatar det.

gipset är av och jag hatar det !
- i två veckor har det varit som en trygghet, ett skydd. Nu är jag helt fri, förutom att jag har typ en "strumpa" som stöd. - Jag har inte provat oh böja handen än, då det gör ont :(
var rätt roligt när jag skulle ta av gipset.
Jag sitter helt cool lugnt och ser på när hon klipper av de och sånt, sen ber hon mig att gå och tvätta handen med tvål och vatten för och mjuka upp stygnen. Jag gör det, och när jag står och tvättar den, ser på den, helt gulblå, svullen och så, så blir jag helt yr, nån sekunder senare svartnar det och jag svimmar typ ;o mamma fick hjälpa mig bort till britsen där jag fick ligga ett tag med benen högt (a) - min första svimning ever !
Sen tog hon stygnen och allt var bra igen.
Känns dock konstigt, jag vågar knappt använda den, är rädd att det ska göra ont.
Den e helt smal.. och blå. - ni ska få se bild ikväll ! - tar av strumpan när jag ska duscha och då ska jag passa på och fota. massa text nu, sorry.
ska snart ut och träffa min eggeman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar