söndag 15 maj 2011

en mörk hemlighet ?

en f.d polare till mig.
som tydligen älskar att göra skit för mig. Argumentet personen använder e ju inget vidare,
nej, okej, min pappa bryr sig inte, med vafan ? det gör väl inte mig mindre omtyckt för det ?
- innan detta hade personen sagt så mycket mer. Men genom att klaga och leta brister på andra bevisar väl bara att man inte vet var man har sig själv. Att man måste klaga på andra för att själv må bra. Att man inte kan glädjas åt andras framgångar och lycka, utan måste förstöra.
men shit, bring it ! - du kommer aldrig kunna förstöra eller ta ifrån mig de som betyder mest :)

2 kommentarer:

  1. Vaffan är de för idiot?! :S
    Håller med dig. Bara för att hon/han har en pappa som kanske bryr sig om henne/honom så betyder inte de att du är mindre omtyckt >.<
    i hennes/hans fall så har hon/han nog inte många vänner XD haha!
    saknar dig emma :* <3

    SvaraRadera