onsdag 18 maj 2011

drama nog ?

kommer ni ihåg inlägget om den där " idioten " som skrev till mig ?
- Personen har nu hört av sig igen.
tydligen är jag jätte omogen som la ut de i bloggen,
men jag menar på att, jag nämnde inga namn, så ni kommer ju aldrig kunna veta vem det var, dessutom är det min blogg, med min vardag & mitt liv. Alltså bestämmer jag vad som sägs och läggs ut i den :) - desstuom vet jag att ni gillade det ;)
- nu vill jag ha er åsikt.. är det omoget och lägga ut sånt, enlig er ?
- jag personligen tycker inte det, överhuvudtaget :) - jag dela bara med mig, av de goda och det mindre goda ^^ - jag e stolt för vem jag är och för vad jag lyckats med.
mitt liv är bra. punkt slut.

1 kommentar:

  1. Det är inget omoget med och lägga ut de. Du lägger ju ut vad du vill på din blogg, punkt slut!

    /Sandra (Din syster)

    SvaraRadera