torsdag 28 april 2011

träffade egzon igår kväll :) vi pratade massa skit, som vanligt
hihi, ^^
idag skola, usch va trist :( - jag har så mycket oh hinna med,
nästa vecka har jag nationella, eu-rollspel, en bok som ska vara klar & redovisat på papper, och ett prov.. och jag går bara tre dagar, för sen opereras jag på torsdag.
uuusch,, jag börjar få ångest, hur ska jag hinna ?
dessutom börjar jag bli nervös inför operationen
jag lägger mitt liv i nån annans händer liksom, det är min hand som ska opereras, jag vet. Men ändå, utan händer är man inget ?
imån äre iaf bio me egzon&elin ! :D - sen på lördag hoppas jag på supe, får se dock !

1 kommentar:

  1. Olsson, operationen kommer gå finfint! :)
    Jag har lagt mitt liv i andras händer flera gånger, fast huvudet istället. Och utan huvud är man veeeerkligen ingenting! :P

    Kram! :)

    SvaraRadera