torsdag 7 april 2011

sju sanningar

Sju sanningar om Emma

1. Jag är jätte rädd för i stort sätt alla djur, det enda djur jag faktiskt tycker om är katt. - Ni skulle bara se mig när en fågel kommer för nära, jag skriker och ja .. usch.
2. Jag är beroende av andra. Jag hatar och vara ensam, så jag vill alltid ha någon hos mig, eller någon som pratar med mig.
3. När jag verkligen vill ha något, kämpar jag tills jag får det.
4. Jag är kräsen när det gäller mat. tex äter jag inga varma grönsaker, och nästan inga kalla. Jag skär bort minsta lilla fettbiten på kött, är det starkt vägrar jag äta, jag undviker helst färs, ni vet biffar, köttbullar och sådant.
5. Jag är en periodare, som mamma säger. Just nu äre kyckling, multivitamin juice och toblerone som gäller. Får jag inte det, blir jag tjurig.
6. Jag har astma, allergier, psoriasis, eksem, ledsjukdom, okänd hudsjukdom & handskada. jag är oftast på sjukan en gång i veckan. Jag tar dagligen medicin, och måste dagligen smörja mig med krämer.
7. Jag känner jätte ofta att jag inte duger till, men säger sällan ifrån. Jag låter helt enkelt folk hacka på mig, .. tills jag når en vis gräns och då kommer allt på en gång. Men det tar ett bra tag och komma dit.

ohyes, blev ni nåt klokare ? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar