måndag 4 april 2011

resultat - månadens mål

Resultat av månadens mål - Mars :)
målen var ;

- höra av mig till mr.snygg
- höra av mig till mr.t
- prestera bättre i skolan
- få igång joggningen
- klistra upp pusslet

jag har hört av mig till både mr.snygg & mr.t
jag har idag bra kontakt med mr.t :D - mr.snygg var ett misstag, det är någon jag bara tänker titta på, kanske drömma lite om då&då :)
bättre i skolan ? - jag tycker det, jag försöker skärpa mig iaf.
joggningen ? - nix.. fått inflammation i fotleden, vilket gör att jag har ont och svårt att stödja ritkigt
så, jag presar mig inte till joggning.
Fortfarande inte klistrat upp pusslet, får tjata mer på mamms !

duktigt emma ? - det tycker jag allt !
- eller vda säger ni ? :)
aprils mål kommer imån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar