onsdag 6 april 2011

ny header & operation

sitter och fixar lite med ny header
vet inte ritkigt hur jag vill ha det, kan ju säga att den inte kommer upp innan jag ska iväg på träning vid sju :) men förhoppningsvis ikväll.

kommer ni ihåg att jag var på röntgen för någon vecka sen ?
- vi fick svar idag !
jag har en ganglio, tror jag det hette, i handleden
plus bråck på ledkapslen.. eller nåt sånt XD
iaf är de detta som orsakar all smärta, så det ska in och opereras :)
jag kommer få ha gips i 2-3 veckor efteråt.
inte fått nån tid när operationen ska äga rum,
mmen blir nu den närmaste tiden.
Jag e lite lack dock.. kommer missa åtminstone två veckors träning :(

1 kommentar:

  1. Äh, du klarar dig utan träningen de veckorna.. ;) Viktigare är det ju att du blir av med all smärta! :)

    Kram!
    /Beccy

    SvaraRadera