fredag 15 april 2011

förlåt !

nejdå, jag har inte glömt er ;)
jag har bara haft fullt upp idag.
Efter skolan blev det stan direkt, sen var vi inte hemma från fyra. Då käkade vi var sin baguette, jätte gott ! :) sen stack vi ut me kidsen, älsklingsbebis ! - även elin kom ut en runda :D länge sen vi pratade på riktigt så var underbart :) - efter nån timme ute stack jag och sanne upp igen, tittade film, käka godis, tittat tv, och massa data :) - nu ska vi strax sova då klockan ringer lite i nio imån, klockan nio ska vi vara nere hos mamms&denny och käka frukost. Klockan 10, ska jag occh denny vara på trafikskolan.. till två, ööh, ser inte fram emot det :p
men ser fram emot och få börja övningsköra ! :D
på kvällen sticker jag till "m" ett par timmar, .. lämnar syrran ensam (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar