måndag 18 april 2011

Att lita eller inte lita på ?

Man ska Aldrig lita på någon. Det vet vi alla,
Ändå, finns de dom vi litar på. - Vissa är tyvärr ett misstag att vi litar på.
Jag har några få vänner som jag alltid litar på, no matter what, så litar jag på dom. För jag vet verkligen att dom älskar mig, och vill mitt bästa. Allt dom gör för mig, är för min skull. Så jag litar på dom. Jag har två sådana vänner. Resten litar jag inte fullt ut på. För att vi varit med om för lite, och jag känner dom inte tillräckligt.
Jag har gjort ett misstag. Jag har litat på en person, som jag inte borde litat på.
Han svek mig, och tydligen ljuger han både om och för mig. Det suger.
Och han ska få ångra det, det ska han verkligen !

Och till er två, som jag kan lita på ? - tack ! ni e guldvärda :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar