torsdag 24 mars 2011

varning för depp inlägg !

hei tuffingar.
- jag e på dåligt humör idag.
skola 8 - 16, dryga jävla lektioner
och folk som alltid lyckas träffa in ord som sårar.
jag hatar när folk pratar innan dom tänker,
det kan för fan såra ?
- aja, väl hemma hade jag fruktansvärt ont i huvudet,
så la mig och skulle sova, men i helvete heller
ungarna på gården skrek nåt Otroligt, sen börja denny
med nån jävla låtande sak.. sen kom sanne&andreas
sen var det mat.
no sleep..
nu är jag riktigt irriterad. Och jätte kelesjuk
jag vill kela .. men nej, emma får inge kel
orgh.. skit dag. sen e jag ensam hela kvällen imån också
yay ? - fucking skit..
criminal minds ikväll. två avsnitt.. jag kommer inte kunna sova
för CM e läskigt, och jag har ingen och se det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar