söndag 13 mars 2011

min stjärna

mitt knää... buuuhu , gör cp ont :(
- ska ändå träna imån, vägrar missa en gång till !

ensak till, .. nej två.
imån slutar jag äta godis & sånt shit.
- jag vill inte va tjuck längre.. och man blir inte direkt smal av och äta massa godis. Okej, jag äter inte massa godis, när jag väl äter godis, är det toblerone.. det är min kärlek, jag älskar det (a) - iaf, inget mer sånt skit. Jo typ på helger och sån kanske ^^
andra saken.. min doktor ska ringa imån, då får vi reda på vad hudprovet visat :) förhoppningsvis har dom kommit fram till vad det e, så jag kan få rätt behandling. Sist var dom inne på att det kan ha med min matsmältning och göra, vilket betyder att jag kanske inte får äta visa saker. Men, jag återkommer om det imån !

love, you know i'll fight for you
whether you are sweet or crul,
I'm gonna love you, either way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar