söndag 6 mars 2011

jag saknar känslan du gav mig

ooookej, hei tuffingar ! :D
precis städat heeeela mitt rum, shit va mycket damm en människa kan samla på sig XD men nu är det iaf borta ^^ - ingen tvätt eller papper på golvet iheller längre. Nu ä här mysigt igen ^^ men gud va svettigt det är och städa XD ska snart hoppa in i duschen :)
festen igår var mycket lyckad ! - jag hade riktigt roligt
så tack till alla som gjorde den så bra :) jag uppskattar det.
blev jue en del supe, så jag trodde jag skulle däcka så fort vi kom hem och sen sova halva dan idag. Men icke.. somnade vid två, och vaknade vid fyra igen... låg vaken till typ sex, då jag vaknade och sov till halv 10.. haha, så mycket sömn blev där av den natten XD - och inte ens bakis idag ! wooop. bra emma ;)

nu dusch sen lite tv. vi hörs ikväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar