söndag 27 mars 2011

det här med vänner

asså..
tycker ni inte det hade varit helt jäkla perfekt
om bloggen hade haft en gilla knapp ?
- så man kunde liksom gilla inlägg,
det hade jag iaf gillat !


- jag satt här och funderade lite, på det här med vänner, bästa vänner och sådär. Hade jag fått frågan " vem är din bästa vän ? " - så hade mitt svar antagligen varit att jag inte har någon. Jag har inte en bästa vän, utan jag har flera riktigt nära vänner, .. och om jag räknat rätt, har jag, .. 6 riktigt nära vänner, som alltid finns där och som jag kan berätta precis vad som förr. sex ritkigt nära vänner.
och så har jag min finis såklart.
fan, jag älskar er ! - ni e fantastiska. Jag hoppas ni vet vem ni e, om inte fråga. För jag vill verkligen att ni ska veta vem ni är :) dock att skriva ut era namn i bloggen, känns elakt.. för ja, ni förstår säkert hur jag tänker där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar