torsdag 17 februari 2011

namnsdag !

heeei tuffingar.
vilken otroligt ´lång skoldag det varit.
ivanliga fall går vi 8 - 16 på torsdagar, men idag hade vi prov sista lektionen och fick då sluta när vi var färdiga .. jag var klart runt tre. Alltså kunde jag åkte hem då. Men nej, jag och emma satt kvar, med beccy, tills halv fem och gjorde projekt arbetet, .. det ska redovisas imorn klockn 10.00 och vi e inte färdiga.. jag har panik. :( emma & jag ska träffas imån klockan 8.00 och fixa det sista,.. gud, önska oss lycka till :o

tandläkaren idag gick väl . . jag vet inte. Jag får ingen tandställning. För litet fel.. kyss mig nånstans. Jag hatar mina tänder. Ska iaf dit om ett år igen och se så inget ändrats :)

namnsdag idag ;) alexandra !
och jag har såklart världens gulligaste mamma !

1 kommentar:

  1. Men hallå, varför sa du inget om det i skolan? ;) Grattis! ♥

    Haha, jag tror att er redovisning kommer gå super! Av det jag hörde i eftermiddags verkar ni väl förberedda.. Det är dock inte vi, och som jag sa till läraren om samarbetet; det beror på hur man ser det!

    Med andra ord, det går åt helvete. xD

    /Beccy

    SvaraRadera