fredag 25 februari 2011

mest för jag behövde de

fortfarande sjuk..
men måste skriva av mig lite.
har så sjukt många känslor.. blandade
och jag saknar min göteborgare mest :( kom hem till sverige nu !

I can do better.. i deserve better'
fast att han e sjukt jäkla underbar, så kommer inget nånsin hända
jag e trött på att vänta, trött på att allting står stilla.
jag vill uppleva nåt nytt. nya känslor,
det är min tur nu.
jag antar jag måste släppa taget om något så fint,
nu, över till nån annan..

tack som fan för allt du gör för mig..
dina ord värmer så in i helvete rent.
jag behöver dig, så lämna mig inte. Speciellt inte nu, min fina fina vän.
ingen har någonsin erbjudit sig att komma hit, när jag e sjuk.
ingen som inte är familj iaf..
så tack för allt, du får mig och le även kvällar som denna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar