måndag 7 februari 2011

dagen,

hej tuffingar :)
- skola 8 - 16 idag, när jag kom hem mådde jag skit.. huvudvärk som fan, vilket gjorde mig otroligt irriterad. så tyckte inte de va läge och bloggsa då :) - sov i 2,5 timme istället ^^ - dock fortfarande trött :(
ligger och myser framför tv nu, tittar familjen annorlunda, haha, älskar det :)
- mysigt me alla ungarna jue :D
awesome pics from school !

så, nu dödade jag precis mig själv genom och lägga ut bilden XD

och så pinsam bild på mig själv, som beccy fick till när jag kom ut från toa ;)
och dom 30 dagarna börjar imån :)


1 kommentar:

  1. Men hallå! xD
    Fan att jag skulle titta ner, eller vad jag nu gjorde, just då. Skulle kört ett av mina töntsmile! :D

    Bilden på dig är grymt cool, riktigt glad över att ha varit på dass typ. Stolt kanske? xD

    /Beccy

    SvaraRadera