fredag 18 februari 2011

Dag 07 - min bästa vän

dag 07 - min bästa vän.

oj, vad svårt. min bästa vän. det är ju bara en.
jag tror inte jag har en bästa vän, utan jag har flera riktigt nära vänner.
Jag kan väl lika bra nämna dom. Och har ni som blir nämna nåt emot det, säg till mig så plockar jag bara bort ert namn :)
Dom som står mig närmast, som jag vet ställer upp och jag kan prata med är
Sofie, Elin, Emma, Beccy, Jonna, Nathalie, & Johan :)
tar lite kort om er också kanske (A)
det var liksom jag&Elin&sofie hela åttan och nian i stort sätt. Så hade ni frågat mig för ett år sen hade jag lätt sagt elin&sofie på bästa vän. Men eftersom vi nu går på helt olika ställen, träffas vi inte lika ofta, man får nya vänner och glider då isär lite :) men helt klart är dom fortfarande två av dom som står mig närmst :) Emma&beccy är dom två jag är med varje dag i skolan, dom som faktsikt får mig till och vilja gå till skolan. Dom gör mina dagar jäkligt roliga & jäkligt bra. Ni har räddat min skolgång. Jonna&nathalie är jag sjukt tacksamma för. Dom finns där hela tiden, verkligen hela tiden. Dom har fått mig mer social, festar med mig och liknande :D och sen Johan, samma här, får något år sen hade jag lätt sagt johan på bästa vän, vi pratade varenda dag och han visste typ allt om mitt liv, varenda lite grej som hände. Men han flyttade uppåt i landet och vi tappae kontakten, vilket jag tycker är sjukt synd. Dock vet jag att han alltid finns där när jag behöver det.
så stort jäkla tack till er, - jag älskar er :)

1 kommentar:

  1. Haha, fan vad glad jag blev nu! :D Sitter och ler för mig själv som en liten idiot. :D

    /Beccy

    SvaraRadera