söndag 13 februari 2011

Dag 04 - mina misstag

Dag 04 - mina misstag

tja, okej. jag ska vara ärlig med er och säga, att jag har gjort visa misstag jag inte tänker ta upp i bloggen. För mitt bästa och för dom inblandades skull.. Jag vill inte helt enkelt. Jag har gått vidare, och ingen behöver röra till i grytan igen :)
Och förutom dom misstagen.. det låter som det är massor, men det är bra två faktiskt ! - förutom dom två misstagen har jag nog inte gjort så mycket annat som jag kommer på just nu att jag verkligen ångrar. Utan jag tänker mer att, det hände för en orsak, det kommer leda till nåt bättre, så fort smärtan har lagt sig, som alla misstag för med sig.
Det känns så lite.. men jag har verkligen inte mer och berätta om Mina misstag.
sorry guys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar