måndag 24 januari 2011

taggad inför imån

ner på stan me mamms imorn :D
först ungdom & bestämma tid när jag ska sätta in spiralen,
sen ska vi shoppa lite :D
- hittade presentkort på gina ikväll så ska använda upp det
plus jag har lite pengar på kontot jag tänkt lägga på kläder
istäöllet för mat & godis :D mamma tyckte det var smart idé
och följer alltså med mig imorn
kollade runt på ginas sida innan, och där e några plagg
jag e lite sugen på ;D - vi får se imån
ni får såklart se bilder om där blir några köp !
- och höra hur det gick på ungdom ang. sprialen (a)

1 kommentar:

  1. Sv: Hej Emma!
    Klart jag kan förklara :)
    När du är där man skriver inlägg så markerar du det orden/meningen du vill att man ska kunna klicka på och klickar på den blåa texten "länk" som finns mellan där man byter färg på texten och där man laddar upp bilder, och när den lilla rutan kommit upp så skriver/klistrar du in själva "http"-adressen.
    Förstår du?
    Om inte så, berätta vad du inte förstår så förklarar jag det lite tydligare.
    =)

    SvaraRadera