lördag 29 januari 2011

sjukis :(

emma är sjuk :(
fått nån infektion i halsen, så jag har värsta stora bulan på ena sidan, som gör super ont. Om ni kollar er själv i halsen, så kan ni se era mandlar, jag har opererat bort mina sen nått år tillbaka, så jag har typ två stora gropar , men inte nu, .. ser typ ut som jag fått en ny mandel.. så svullen e jag >< gör riktigt ont, och den gör så jag hostar och e helt slemmig i halsen också :( - plus ja har feber på det hela,
wääh, så mycket var det med denna helgen. blir antagligen doktorn på måndag. Vi som ska till rättegång i malmö me klassen på måndag,.. allt lutar åt att jag kommer missa den :(

nu ska jag trycka i mig lite mer tabletter sen titta tv,
hoppas ni mår bra iaf !

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Hoppas att du kan följa med på måndag, du näst intill måste göra det! :P


    /Beccy

    SvaraRadera