söndag 16 januari 2011

läs & förstå, .. för min skull.

även om det känns skiit jobbigt just nu, så vet jag att det var det enda rätta. jag måste lista ut vad jag vill.. tänka efter hur jag vill ha det. så att jag kan bli lycklig. - För det är jag inte idag.. - det är för mycket skit & jobbigt för jag ska kunna vara det. så jag sa stopp.. jag pausade och tänker lägga tid på mig, och jag tänker lista ut precis hur jag känner och vill. det kommer ta några dagar, men jag hoppas dom finns kvar, när jag bestämt mig. - jag tänker inte överge någon, jag behöver alla jag har idag. Men jag måste förstå var jag har alla, och hur jag känner för dom. Speciellt för "m" och "j" - det kommer bli tuffast med "m" - men jag vet att jag kommer fatta rätt beslut.
- jag funderar på och ha en data&mobil fri dag imorn. Bara ligga och mysa framför tv:n, .. dock kommer det inte gå. jag måste in på fb & spela.. jag måste titta på mina dagliga program & läsa mina bloggar.. kanske skirva någon rad själv också. Men mobilen stänger jag när jag lägger mig ikväll.. och så startar jag den om några dagar igen. - Det behöver jag. - och jag behöver er. men på avstånd några dagar. Många beslut och fatta.
- fan va skönt och få det sagt.. nu ska jag läsa klart alla bloggar & sen glo lite andra avnenyn, var nån dag sen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar