fredag 21 januari 2011

mr. magic !

vad fan ska jag göra !?

- jag är rädd.. rädd för att du är precis som jag
rädd för att jag hittat en som kan förstå allt i mig.
som kan förstå precis hur jag tänker.
- Jag har alltid trott att det är omöjligt. Att ingen någonsin kommer att förstå sig på mig. Ingen. Sen mötte jag dig. Och du förstår precis.
Du sa en gång.. att vi har all tid i världen. Att jag måste vänta, vänta på att tiden ska bli rätt. Men jag vet inte om jag vågar, jag e rädd för och vänta, rädd för att tiden ska bli rätt.
- jag vill vara med dig, mer än någon annan. Det gör ont i mig, att vara utan dig förlänge. Samtidigt som jag är rädd för att bli sårad.
Jag står vid ett vägskäl, och jag måste välja väg. Jag måste lista ut vad jag vill. Men det är svårt.. det är nästan omöjligt. - Jag har börjat tveka, är det en bra sak ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar