onsdag 26 januari 2011

avundsjuka beundrare ..

oooh vad jag e arg.. och lite ledsen.
de senaste dagarna har några f*ttor hört av sig till mig,
både killar&tjejer.. typ fem pers ? fan vet jag, har inte räknat.
Dom har sagt både det ena och andra till mig. Mest skit om sex.. hur dålig jag är osv.. men vafan vet dom ? ;s
så någon avis jävel därute har alltså spridit rykte, eller pratat en jäkla massa skit om mig till folk..
fan, vad har jag gjort !?
och vafan vet ni egentligen ? - inte ett skit !
bara en som någonsin kommer veta någonting om det, och det är inte nån av er. Så ta er någonstans. Och till den jävlen som påbörjat det hela, dra åt helvete. du var la för ful för min smak.. och alldeles för patetisk.

- sanne !? - säger du nåt till mor om detta.. dödar jag dig, bokstavligen !

1 kommentar:

  1. Jag ska inte säga nått! Tycker inte om när folk sårar min syster <3 Vi snackar mer i morgon när vi träffas <3

    SvaraRadera