tisdag 4 januari 2011

äkta vänner växer inte som ogräs

haft en toppen kväll hos oskar , me emma & rebecca
verkligen jätte trevligt
god mat & rätt så okej film ! :)
det får vi allt göra om :D - dock får henke vara med nästa gång, I kind of promised him that ;) - haha :D
- och jag har en fråga till er, bloggisläsare
ska inte en vän ställa upp oavsett ?
och överdriv nu itne, jag menar inte mörda, slå ner nån och allt det där
men om jag ber en vän om han/hon kan hjälpa mig.. så väntar jag mig ett ja
jag är kanske den enda :S - jag väntar mig ett jag .. eller nej
innan han/hon frågar vad jag behöver hjälp med. för det ska inte spela nån roll egentligen. En äkta vän hjälper, oavsett vad. Så vill ni testa vem som är era äkta vänner, fråga om hjälp. så har jag insett vem ja kan lita på, när de verkligen gäller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar