onsdag 5 januari 2011

5/1 - 11 jag längtar faktiskt

hei 8)
- jag börjar tröttna på lov.. det händer liksom inget ^o)
vart meningen jag skulle fikat me folk idag, men mått usch hela dan
så bara sovit, och sovit. mår lite bättre nu, tack & lov
juste ! - hade en hemsk dröm i förmiddas, eller hemsk och hemsk
för mig var den hemsk..
Vi var massa folk på en buss, och framför mig satt "m" och nån sliskig tjej
ingen aning om vem denna tjejen är, hon finns kanske inte ? - iaf
dom satt där och flörta och höllt på med varandra, gud :O
- det var skitjobbigt, jag tyckte det var pina, - som ni förstått
tycker jag om denna "m" rätt mycket :) - vi får hoppas jag inte behöver uppleva något sådan IRL, tack ! :)
ikväll är jag ensam hemma :) - ska bara njuta av andra avenyn !
- mamma har köpt hem godis & laulau mjölk till mig (a) - tjuckis emma , yeah ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar